ViaTim komt voort uit de frustratie dat wanneer je iets op internet bestelt, het pakket bezorgd wordt op moment dat je niet thuis bent. Bij ViaTim geloven wij dat als wij mensen in de wijk kunnen verbinden wij gemak en efficiëntie kunnen creëren met als doel het dagelijks leven leuker te maken. Dit doen wij door het aanbieden van diensten vanuit ons netwerk van ViaPunten. Een ViaPunt is een buurtgenoot die graag in contact wil zijn met zijn/haar wijk. Op dit moment ontvangen, bezorgen en verzenden wij online bestellingen voor buurtgenoten in de wijk. Andere diensten die wij gaan opstarten zijn bijvoorbeeld: was, strijk, kleding- of fietsreparatie vanuit de wijk voor de wijk.  

ViaTim is een hecht team in een dynamische wereld waar wij continue onze diensten ontwikkelen, evalueren, wijzigen en weer opnieuw lanceren. Onlangs is ViaTim veelvuldig in het nieuws geweest, omdat wij de frustratie van gemiste pakketjes en het ongewenst aannemen voor de buren gaan oplossen met onze diensten. Hier kan je een paar publicaties bekijken.

Voor ViaTim zijn wij op zoek naar een:

Logistiek Manager (Pakketmeester) – 40 uur per week

Locatie: Schiedam, de Brauwweg 20-30                                     Startdatum        1 juni 2017

Functie inhoud
Dagelijks verzenden webshops pakketten ViaTim. Deze moeten worden opgehaald, gesorteerd en bezorgd. Jij bent verantwoordelijk om te zorgen dat wij ViaBodes hebben om de pakketten op te halen, te bezorgen, te sorteren en route planning. Wij zijn op zoek naar een hands-on type persoon. Doen en nadenken, knallen en ervoor zorgen dat alle pakketten naar tevredenheid van de ViaGebruiker (consument) worden afgegeven.

Jouw werkzaamheden:

  • Werven, selecteren, managen en inplannen van ons legertje aan ViaBodes (Pakketbezorgers);
  • Opstarten en managen van ons sorteercentrum;
  • Controle op bezorgingen door externe partijen buiten het ViaTim gebied;
  • Alles wat nodig is voor ViaGebruiker- en klantblijheid om ViaTim zo een nog groter succes te maken.

Je taken zullen niet tot dit lijstje beperkt blijven. Wij zijn een startup met een team van zes mensen. Alles wat er dus gedaan kan en moet worden in deze fase, kan op jouw bordje belanden. Wij zoeken iemand die dit als uitdaging ziet en graag alle kanten van het bedrijf leert kennen.

Onze wensen

  • Just do it, pro-actief, hands-on, zelfstandig en lekker aanpakken;
  • Een ondernemer binnen ons bedrijf;
  • Oplossingsgericht denken, open staan voor ideeën, in de markt op zoek naar bestaande en niet bestaande oplossingen;
  • Teamspeler;
  • Creatief, vindingrijk en durf te doen;
  • Rijbewijs B en een voorkeur voor een HBO opleiding;
  • Flexibel qua werktijden, in het eerste jaar zullen de uren maandag t/m zaterdag tussen van 12.00 – 22.00uur zijn, naar gelang wat nodig is.

Wij bieden
Een afwisselende en uitdagende baan bij een ambitieuze startup. Je kan de functie, de manier van werken en daarmee onze toekomst grotendeels zelf bepalen. Ruimte voor initiatief, kennis en inzicht in de ins en outs van bedrijfsvoering volgens de lean startup. Een marktconform salaris tussen de 1.900 – 2.400 euro o.b.v. 40 uur per week.

Nadere informatie
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Michiel Nieuwkerk. Wil jij onderdeel zijn van de nieuwe wereld van startups en spreekt deze vacature jou aan? Reageer dan naar tim@viatim.nl of bel 010 261 3616. Overtuig ons van jouw affiniteit met: mensen, netwerken, moderne online oplossingen, retail, deeleconomie of peer to peer services en dan hopen wij snel met jou aan tafel te zitten.

 

Klik hier om terug te gaan naar onze andere vacatures