Backoffice medewerker / Administratief medewerker

Backoffice medewerker / Administratief medewerker

Fulltime – 40 uur

Ben jij opzoek naar een flinke uitdaging bij een jong informeel bedrijf waar je veel input mag leveren? Laat jij je niet zo snel van de wijs brengen in een hectische omgeving en blijf je onder alle omstandigheden relax, cool en klantgericht? Dan zijn wij opzoek naar jou!

Werken als belangrijk aanspreekpunt voor nieuwe en bestaande collega’s. Zo is jouw baan als Backoffice medewerker / Administratief medewerker misschien wel het beste te omschrijven.

Jij zorgt ervoor dat onze collega’s op afstand professioneel en met aandacht worden ondersteund en geïnformeerd. Bij ViaTim ben je samen met je team een bron van informatie. Met deze informatie zorg jij dat je collega ViaTim Punten met plezier en vertrouwen hun werk kunnen doen.

Dit kan zijn door inkomend- en uitgaand telefoonverkeer maar ook door het beantwoorden van e-mails of door aanwezig te zijn in een online videogesprek.

Een baan met voldoende afwisseling. Zo werk je in de ochtend alle binnengekomen mails van je collega servicepunten weg. Ben je in de middag pakketjes aan het inscannen of aan inpakken. In de avond ben je lekker aan het kletsen met verschillende ViaTim servicepunten in een online meet. Eigenlijk is geen enkele dag hetzelfde.

Wij zoeken die spil die daar de perfecte balans in kan vinden en oprecht is geïnteresseerd in mensen. Jij bent een warm iemand en jij vindt het leuk om in contact te staan met verschillende mensen en aandacht te geven, maar ook om efficiënt verschillende problemen op te pakken naar tevredenheid van het ViaTim servicepunt en de consument.

Wat vragen wij van jou?

  • HBO werk- en denkniveau
  • Flexibiliteit. Werktijden zijn tussen van 8:00 en 21:30 uur
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
  • Stressbestendig en stevig in je schoenen staan
  • Klantvriendelijk en geduldig
  • Doorzettingsvermogen
  • Ervaring in een soortgelijke functie is een dikke plus!

Wat heeft ViaTim jou te bieden?

  • Euro’s
  • Een flinke uitdaging bij een jong bedrijf waar je veel input kan leveren
  • Een jong team met een gevarieerde skill set
  • Een informeel bedrijf dat open staat voor verbetering
  • Gezellige collega’s

Maar.. wie is nou die Tim?

Om eerlijk te zijn is er niemand die Tim heet bij ViaTim. ViaTim is een jong en innovatief bedrijf met als missie om de wijk te verbinden en zo het leven leuker en gemakkelijker te maken. Wij zorgen ervoor dat het leven in elke wijk van Nederland nog leuker wordt!

In 2016 is ViaTim begonnen als startup, fast forward naar nu en ViaTim is gegroeid naar een echte scale-up met een netwerk van ruim 600 ViaTim buurtpunten die samen elke maand meer dan 300.000 pakketten voor de wijk aannemen, uitgeven en bezorgen. De groei is niet te stoppen, in 2020 zijn we drie keer zo groot geworden. Deze trend zet zich door, want komende jaar zullen we weer met factor 3 gaan groeien.

Onze visie is nooit veranderd. Wij geloven dat als wij de mensen in de wijk met elkaar in contact brengen, dat je samen het leven leuker kunt maken. Onze ViaTim Punten zijn de kracht van ons model, onze ambassadeurs in elke wijk. Zij zijn de mensen die elke dag met onze klanten in contact staan.

Long story short

Lijkt het jou leuk om bij een innovatieve startup te werken? Vul dan het onderstaande formulier in! Heb je vragen? Bel ons dan op 010 261 3616

Naam*
Adres*
Max. file size: 256 MB.
Max. file size: 256 MB.
Laat ons weten waarom je graag bij ViaTim wilt werken. Heb je een mooie motivatiebrief in Word of PDF? Upload die dan hierboven.
Bij het invullen van dit formulier gebruiken wij de ingevulde gegevens om je te kunnen contacteren.
Hier kan je bekijken hoe wij jouw gegevens verwerken en hoe lang wij deze bewaren.

Fulltime – 40 uur

Ben jij opzoek naar een flinke uitdaging bij een jong informeel bedrijf waar je veel input mag leveren? Laat jij je niet zo snel van de wijs brengen in een hectische omgeving en blijf je onder alle omstandigheden relax, cool en klantgericht? Dan zijn wij opzoek naar jou!

Werken als belangrijk aanspreekpunt voor nieuwe en bestaande collega’s. Zo is jouw baan als Backoffice medewerker / Administratief medewerker misschien wel het beste te omschrijven.

Jij zorgt ervoor dat onze collega’s op afstand professioneel en met aandacht worden ondersteund en geïnformeerd. Bij ViaTim ben je samen met je team een bron van informatie. Met deze informatie zorg jij dat je collega ViaTim Punten met plezier en vertrouwen hun werk kunnen doen.

Dit kan zijn door inkomend- en uitgaand telefoonverkeer maar ook door het beantwoorden van e-mails of door aanwezig te zijn in een online videogesprek.

Een baan met voldoende afwisseling. Zo werk je in de ochtend alle binnengekomen mails van je collega servicepunten weg. Ben je in de middag pakketjes aan het inscannen of aan inpakken. In de avond ben je lekker aan het kletsen met verschillende ViaTim servicepunten in een online meet. Eigenlijk is geen enkele dag hetzelfde.

Wij zoeken die spil die daar de perfecte balans in kan vinden en oprecht is geïnteresseerd in mensen. Jij bent een warm iemand en jij vindt het leuk om in contact te staan met verschillende mensen en aandacht te geven, maar ook om efficiënt verschillende problemen op te pakken naar tevredenheid van het ViaTim servicepunt en de consument.

Wat vragen wij van jou?

  • HBO werk- en denkniveau
  • Flexibiliteit. Werktijden zijn tussen van 8:00 en 21:30 uur
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
  • Stressbestendig en stevig in je schoenen staan
  • Klantvriendelijk en geduldig
  • Doorzettingsvermogen
  • Ervaring in een soortgelijke functie is een dikke plus!

Wat heeft ViaTim jou te bieden?

  • Euro’s
  • Een flinke uitdaging bij een jong bedrijf waar je veel input kan leveren
  • Een jong team met een gevarieerde skill set
  • Een informeel bedrijf dat open staat voor verbetering
  • Gezellige collega’s

Maar.. wie is nou die Tim?

Om eerlijk te zijn is er niemand die Tim heet bij ViaTim. ViaTim is een jong en innovatief bedrijf met als missie om de wijk te verbinden en zo het leven leuker en gemakkelijker te maken. Wij zorgen ervoor dat het leven in elke wijk van Nederland nog leuker wordt!

In 2016 is ViaTim begonnen als startup, fast forward naar nu en ViaTim is gegroeid naar een echte scale-up met een netwerk van ruim 600 ViaTim buurtpunten die samen elke maand meer dan 300.000 pakketten voor de wijk aannemen, uitgeven en bezorgen. De groei is niet te stoppen, in 2020 zijn we drie keer zo groot geworden. Deze trend zet zich door, want komende jaar zullen we weer met factor 3 gaan groeien.

Onze visie is nooit veranderd. Wij geloven dat als wij de mensen in de wijk met elkaar in contact brengen, dat je samen het leven leuker kunt maken. Onze ViaTim Punten zijn de kracht van ons model, onze ambassadeurs in elke wijk. Zij zijn de mensen die elke dag met onze klanten in contact staan.

Long story short

Lijkt het jou leuk om bij een innovatieve startup te werken? Vul dan het onderstaande formulier in! Heb je vragen? Bel ons dan op 010 261 3616

Naam*
Adres*
Max. file size: 256 MB.
Max. file size: 256 MB.
Laat ons weten waarom je graag bij ViaTim wilt werken. Heb je een mooie motivatiebrief in Word of PDF? Upload die dan hierboven.
Bij het invullen van dit formulier gebruiken wij de ingevulde gegevens om je te kunnen contacteren.
Hier kan je bekijken hoe wij jouw gegevens verwerken en hoe lang wij deze bewaren.
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email