Stage Klantenservice | Medewerker binnendienst

Stage Klantenservice | Medewerker binnendienst

Wat je op verjaardagen vertelt dat je doet

“Ik ben het eerste aanspreekpunt voor alle ViaTim Punten en sta heel de dag voor ze klaar! ”

Wat je écht doet

  • De communicatie met alle ViaTim pakketpunten via telefoon, mail,
  • WhatsApp en social media
  • De communicatie met alle verzenders, zoals DHL en DPD
  • Het nabellen van klachten en ViaTim Punten die willen stoppen
  • Het wekelijks aanmelden van nieuwe ViaTim Punten
  • De administratie die bij bovenstaande punten hoort secuur bijhouden
  • Het versturen van opstart pakketten en materialen voor de ViaTim Punten
  • Indien je een onderzoek moet doen: een gaaf onderzoek bij ViaTim!

Wie ben jij?

Jij bent een warm iemand die het leuk vindt om in contact te staan met heel veel mensen. Jij vindt het leuk om aandacht te geven, maar ook om efficiënt verschillende problemen op te pakken naar tevredenheid van het ViaTim Punt en de consument. Dagelijks ontvang je zo’n 20 telefoontjes met allerhande vragen van mijn app doet het niet tot ik wil een paar daagjes vrij. Dit loopt vaak door elkaar, dus je moet gestructureerd zijn. Het ViaTim Punt is ons uithangbord, eigenlijk het enige wat ViaTim is, zijn onze ViaTim Punten. Daarom staan wij elke dag voor ze klaar en geven wij ze alle aandacht die nodig is. Ook tijdens drukke periodes. Wij zoeken die spil die daar de perfecte balans in kan vinden en oprecht is geïnteresseerd in mensen.

Hoe ga jij dit allemaal aanpakken?

  • Je houd van mensen en het in contact zijn met mensen
  • Jij bent een echte aanpakker en springt direct in die telefoon om contact op te nemen met een ViaTim Punt of een verzender
  • Door jouw gestructureerde aanpak weet je prioriteiten te stellen en zet je de belangrijkste belletjes van die dag op nr 1
  • Met jouw vlotte babbel vlieg je, zonder op kwaliteit in te leveren, door de binnenkomende communicatie heen
  • Je pakt niet alleen de leuke gesprekken, maar ook de moeilijke gesprekken zonder twijfel op. Je belt bijvoorbeeld klachten na en eventuele stoppers om ze proberen binnen te houden
  • Door jouw flexibiliteit en professionaliteit ga je alle uitdagingen met succes aan, ook in stressvolle situaties
  • Je bent een belangrijk contactpersoon voor de punten, en bent bereid om vele persoonlijke verhalen aan te horen

Wat vragen wij van jou?

  • MBO of HBO werk/denkniveau
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Stressbestendig en stevig in je schoenen staan
  • Aanpakkersmentaliteit en snel kunnen schakelen
  • Klantvriendelijk en geduldig
  • Prioriteiten kunnen stellen
  • Een eigen mening
  • Doorzettingsvermogen
  • Oplossingsgericht
  • Proces- en Planmatig kunnen werken
  • Ervaring is een dikke plus, maar geen vereiste!

Wat heeft ViaTim jou te bieden?

  • Een stagevergoeding
  • Een flinke uitdaging bij een jong bedrijf waar je veel input kan leveren
  • Een jong team met een gevarieerde skill set
  • Een informeel bedrijf dat open staat voor verbetering
  • Gezellige collega’s
  • Iedere woensdag een gezamenlijke lunch met het gehele team van iedere afdeling. Zo leer je direct al je collega’s kennen

Maar.. wie is nou die Tim?

Om eerlijk te zijn is er niemand die Tim heet bij ViaTim. ViaTim is de naam van een jong en innovatief bedrijf die zich met hart en ziel inzet om de wijk, waarin jij leeft te verbinden en voor de inwoners het leven een stuk gemakkelijker en efficiënter te maken. Dit doet ViaTim door het opstarten van ViaTim Punten in de wijk. Vanuit het ViaTim Punt worden verschillende diensten aangeboden. Op dit moment heeft ViaTim zijn nagels gezet in het ontvangen, bezorgen en verzenden van pakketten. ViaTim Punten ontvangen pakketten vanuit vervoerders voor hun wijkgenoten, of vanuit de wijkgenoten om weer te verzenden. Je kan het zien als een pakketpunt zoals de Primera of Albert Heijn, maar dan bij iemand thuis. Goed bereikbaar en handige openingstijden. Zo is iedereen blij!

De indeling van jouw dag zal er ongeveer zo uitzien

Rond 9 uur arriveer jij op kantoor (of begin je vanaf je thuiswerkplek in tijden van COVID). Je wordt begroet door je collega’s en bespreekt onder het genot van een lekker kopje koffie, thee of een glas cola (we won’t judge) wat je de avond ervoor gedaan hebt. Na de discussie “wie het leukste op TV heeft gezien”, begint je werkdag.

Je opent je laptop, start alles op en bekijkt wat er prioriteit heeft voor de Buitendienst. Gaat er een afspraak niet door, dan geef je dat direct door in ons eigen Communicatiekanaal. Daarna bekijk je alle berichten die zijn binnengekomen en bepaal je wat er prioriteit heeft. Zo werk je stuk voor stuk alles weg. Natuurlijk zal je de hele dag ook telefonisch gestoord worden met vragen en problemen van de ViaTim Punten die opgelost moeten worden Je hebt net iemand aan de lijn gehad die moeite had met het inscannen van pakketjes, maar hierna moet je iemand bellen die door omstandigheden moet stoppen met het ViaTim Punt. Die willen we liever behouden natuurlijk, dus je doet er alles aan om hier een oplossing voor te zoeken. Ook belde de verzender net dat een bepaald ViaTim Punt niet aanwezig was op de afgesproken tijden, even checken wat er daar aan de hand was en of we daar iets in kunnen betekenen.

Na een lekkere gezamenlijke lunch, neem je contact op met één van de ViaVerbinders in de buitendienst. De buitendienst geeft jou documenten door die nodig zijn om de nieuwe punten van die week aan te sluiten maar je mist iets. Jij als vliegende keep regelt het wel even dat je die documenten nog ontvangt voor het aanmelden van de punten van die week.
Hierna heb je een dame aan de lijn die wel zo’n leuke situatie met een klant heeft meegemaakt en een tip heeft voor je. Wat leuk! Je zet het direct in de meestgestelde vragen en vraagt of ze misschien in de maandelijkse nieuwsbrief wil met een foto en interview. Je geeft dit direct door aan je collega die de nieuwsbrief opzet.

Na het wegwerken van de laatste WhatsApps, nadert het einde van de dag. Je kan met een voldaan gevoel naar huis… “weer lekker veel gedaan vandaag!”, morgen weer een nieuwe dag met nieuwe uitdagingen.

Long story short

Lijkt het jou leuk om bij een innovatieve startup te stage te lopen? Vul dan het onderstaande formulier in! Heb je vragen? Bel ons dan op 010 261 3616

Naam*
Adres*
Max. file size: 256 MB.
Max. file size: 256 MB.
Laat ons weten waarom je graag bij ViaTim wilt werken. Heb je een mooie motivatiebrief in Word of PDF? Upload die dan hierboven.
Bij het invullen van dit formulier gebruiken wij de ingevulde gegevens om je te kunnen contacteren.
Hier kan je bekijken hoe wij jouw gegevens verwerken en hoe lang wij deze bewaren.

Wat je op verjaardagen vertelt dat je doet

“Ik ben het eerste aanspreekpunt voor alle ViaTim Punten en sta heel de dag voor ze klaar! ”

Wat je écht doet

  • De communicatie met alle ViaTim pakketpunten via telefoon, mail,
  • WhatsApp en social media
  • De communicatie met alle verzenders, zoals DHL en DPD
  • Het nabellen van klachten en ViaTim Punten die willen stoppen
  • Het wekelijks aanmelden van nieuwe ViaTim Punten
  • De administratie die bij bovenstaande punten hoort secuur bijhouden
  • Het versturen van opstart pakketten en materialen voor de ViaTim Punten
  • Indien je een onderzoek moet doen: een gaaf onderzoek bij ViaTim!

Wie ben jij?

Jij bent een warm iemand die het leuk vindt om in contact te staan met heel veel mensen. Jij vindt het leuk om aandacht te geven, maar ook om efficiënt verschillende problemen op te pakken naar tevredenheid van het ViaTim Punt en de consument. Dagelijks ontvang je zo’n 20 telefoontjes met allerhande vragen van mijn app doet het niet tot ik wil een paar daagjes vrij. Dit loopt vaak door elkaar, dus je moet gestructureerd zijn. Het ViaTim Punt is ons uithangbord, eigenlijk het enige wat ViaTim is, zijn onze ViaTim Punten. Daarom staan wij elke dag voor ze klaar en geven wij ze alle aandacht die nodig is. Ook tijdens drukke periodes. Wij zoeken die spil die daar de perfecte balans in kan vinden en oprecht is geïnteresseerd in mensen.

Hoe ga jij dit allemaal aanpakken?

  • Je houd van mensen en het in contact zijn met mensen
  • Jij bent een echte aanpakker en springt direct in die telefoon om contact op te nemen met een ViaTim Punt of een verzender
  • Door jouw gestructureerde aanpak weet je prioriteiten te stellen en zet je de belangrijkste belletjes van die dag op nr 1
  • Met jouw vlotte babbel vlieg je, zonder op kwaliteit in te leveren, door de binnenkomende communicatie heen
  • Je pakt niet alleen de leuke gesprekken, maar ook de moeilijke gesprekken zonder twijfel op. Je belt bijvoorbeeld klachten na en eventuele stoppers om ze proberen binnen te houden
  • Door jouw flexibiliteit en professionaliteit ga je alle uitdagingen met succes aan, ook in stressvolle situaties
  • Je bent een belangrijk contactpersoon voor de punten, en bent bereid om vele persoonlijke verhalen aan te horen

Wat vragen wij van jou?

  • MBO of HBO werk/denkniveau
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Stressbestendig en stevig in je schoenen staan
  • Aanpakkersmentaliteit en snel kunnen schakelen
  • Klantvriendelijk en geduldig
  • Prioriteiten kunnen stellen
  • Een eigen mening
  • Doorzettingsvermogen
  • Oplossingsgericht
  • Proces- en Planmatig kunnen werken
  • Ervaring is een dikke plus, maar geen vereiste!

Wat heeft ViaTim jou te bieden?

  • Een stagevergoeding
  • Een flinke uitdaging bij een jong bedrijf waar je veel input kan leveren
  • Een jong team met een gevarieerde skill set
  • Een informeel bedrijf dat open staat voor verbetering
  • Gezellige collega’s
  • Iedere woensdag een gezamenlijke lunch met het gehele team van iedere afdeling. Zo leer je direct al je collega’s kennen

Maar.. wie is nou die Tim?

Om eerlijk te zijn is er niemand die Tim heet bij ViaTim. ViaTim is de naam van een jong en innovatief bedrijf die zich met hart en ziel inzet om de wijk, waarin jij leeft te verbinden en voor de inwoners het leven een stuk gemakkelijker en efficiënter te maken. Dit doet ViaTim door het opstarten van ViaTim Punten in de wijk. Vanuit het ViaTim Punt worden verschillende diensten aangeboden. Op dit moment heeft ViaTim zijn nagels gezet in het ontvangen, bezorgen en verzenden van pakketten. ViaTim Punten ontvangen pakketten vanuit vervoerders voor hun wijkgenoten, of vanuit de wijkgenoten om weer te verzenden. Je kan het zien als een pakketpunt zoals de Primera of Albert Heijn, maar dan bij iemand thuis. Goed bereikbaar en handige openingstijden. Zo is iedereen blij!

De indeling van jouw dag zal er ongeveer zo uitzien

Rond 9 uur arriveer jij op kantoor (of begin je vanaf je thuiswerkplek in tijden van COVID). Je wordt begroet door je collega’s en bespreekt onder het genot van een lekker kopje koffie, thee of een glas cola (we won’t judge) wat je de avond ervoor gedaan hebt. Na de discussie “wie het leukste op TV heeft gezien”, begint je werkdag.

Je opent je laptop, start alles op en bekijkt wat er prioriteit heeft voor de Buitendienst. Gaat er een afspraak niet door, dan geef je dat direct door in ons eigen Communicatiekanaal. Daarna bekijk je alle berichten die zijn binnengekomen en bepaal je wat er prioriteit heeft. Zo werk je stuk voor stuk alles weg. Natuurlijk zal je de hele dag ook telefonisch gestoord worden met vragen en problemen van de ViaTim Punten die opgelost moeten worden Je hebt net iemand aan de lijn gehad die moeite had met het inscannen van pakketjes, maar hierna moet je iemand bellen die door omstandigheden moet stoppen met het ViaTim Punt. Die willen we liever behouden natuurlijk, dus je doet er alles aan om hier een oplossing voor te zoeken. Ook belde de verzender net dat een bepaald ViaTim Punt niet aanwezig was op de afgesproken tijden, even checken wat er daar aan de hand was en of we daar iets in kunnen betekenen.

Na een lekkere gezamenlijke lunch, neem je contact op met één van de ViaVerbinders in de buitendienst. De buitendienst geeft jou documenten door die nodig zijn om de nieuwe punten van die week aan te sluiten maar je mist iets. Jij als vliegende keep regelt het wel even dat je die documenten nog ontvangt voor het aanmelden van de punten van die week.
Hierna heb je een dame aan de lijn die wel zo’n leuke situatie met een klant heeft meegemaakt en een tip heeft voor je. Wat leuk! Je zet het direct in de meestgestelde vragen en vraagt of ze misschien in de maandelijkse nieuwsbrief wil met een foto en interview. Je geeft dit direct door aan je collega die de nieuwsbrief opzet.

Na het wegwerken van de laatste WhatsApps, nadert het einde van de dag. Je kan met een voldaan gevoel naar huis… “weer lekker veel gedaan vandaag!”, morgen weer een nieuwe dag met nieuwe uitdagingen.

Long story short

Lijkt het jou leuk om bij een innovatieve startup te stage te lopen? Vul dan het onderstaande formulier in! Heb je vragen? Bel ons dan op 010 261 3616

Naam*
Adres*
Max. file size: 256 MB.
Max. file size: 256 MB.
Laat ons weten waarom je graag bij ViaTim wilt werken. Heb je een mooie motivatiebrief in Word of PDF? Upload die dan hierboven.
Bij het invullen van dit formulier gebruiken wij de ingevulde gegevens om je te kunnen contacteren.
Hier kan je bekijken hoe wij jouw gegevens verwerken en hoe lang wij deze bewaren.
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email